Rendezvény hostess

Rendezvény és konferencia hostess bérlés

Rendezvény hostess bérlés

Ügynökségünk folyamatosan bővülő, minőségi rendezvény hostess csapata Budapest és az ország egész területén rendelkezésre áll ügyfeleink részére. Adatbázisunkat rendszeresen frissítjük az új jelentkező hostess lányokkal és host fiúkkal, akik egy előzetes személyes interjú alapján válnak csapatunk tagjává. Célkitűzésünk, hogy hostesseink minden olyan fontos kritériumnak megfeleljenek, amelyek szükségesek a rendezvények, konferenciák, kiállítások és promóciók sikeres lebonyolításához. Rendezvény hostess csapatunk proaktív hostess lányokból és host fiúkból áll, akik kiváló kommunikációs képességgel, jó állóképességgel rendelkeznek, valamint segítőkészek és türelmesek. A rendezvény hostessek több különböző idegennyelv-ismerettel is rendelhetők bármilyen rendezvényre, konferenciára, illetve kiállításra, promócióra. Továbbá a rendezvény igényeihez igazodva, a hostessek és hostok megjelenéséhez a formaruhák széles választékát kínáljuk. Az alábbi fotó válogatás folyamatosan bővülő portfóliónkból lett összeállítva, három különböző formaruhával. Igény esetén e-mail-ben elküldjük az adott rendezvényre elérhető hostess lányok és host fiúk fotóit.

Válogatás folyamatosan bővülő portfóliónkból

A rendezvény és konferencia hostess csapatunk mellett, glamour hostessek és fotó modellek is rendelhetők kiállításokra, kiemelt rendezvényekre, valamint promóciókra. A glamour hostessek és modellek közvetítése szintén ügynökségünk adatbázisából történik. Glamour hostessek, illetve fotó modellek rendelése esetén figyelmükbe ajánljuk profi sminkes és fodrász csapatunkat is. Igény esetén email-ben elküldjük az adott eseményre elérhető glamour hostessek és modellek fotóit.

Rendezvény hostessek foglalása

Amennyiben rendezvény hostess és konferencia hostess bérlés szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, a Kapcsolat menüben található elérhetőségeinken várjuk ajánlatkérését, amely tartalmazza az igényelt szolgáltatásra vonatkozó részleteket, valamint a rendezvény főbb paramétereit. Ügynökségünk a beérkezett ajánlatkérést 48 órán belül feldolgozza és a megadott email címre elküldjük árajánlatunkat.

Szolgáltatásainkat elektronikus úton vagy személyesen budapesti irodánkban lehet megrendelni előzetes időpont egyeztetés alapján. A megrendelés rögzítéséhez a kiválasztott szolgáltatáshoz tartozó részletek véglegesítése, szerződéskötés és előlegfizetés szükséges.

Szolgáltatásaink megrendeléséhez szükséges előleg megfizetésére, valamint a fennmaradó összeg kiegyenlítésére lehetőség van banki átutalással, készpénzes fizetéssel, továbbá bankkártyával történő fizetéssel online fizetési felületen keresztül. A fizetési lehetőségekről bővebb információ a Fizetési lehetőségek menüpontban található.